Na jakie produkty warto naklejać emblematy chromowane?
Oznakowania chromowane i ich zastosowania na przykładzie branży meblarskiej.
Dlaczego w ogóle warto stosować oznakowania produktów?
W czasach rosnącej konkurencji potrzeba szybkiej i precyzyjnej identyfikacji firmy przez klientów. Oznakowanie jest na to świetną odpowiedzią, która w chaosie informacyjnym pozwala wychwycić nas jako ważnych dostawców w branży.
Dzięki oznakowaniom tworzymy na sprzedawanych produktach znakomite miejsce nienachalnej reklamy naszej marki, reklamy która rozchodzi się często w setki lub tysiące różnych miejsc. Która firma ma tylu handlowców zdolnych dotrzeć w te wszystkie miejsca z komunikatem marce? Dzięki takim działaniom przyciągamy nowych klientów i przypominamy się tym, którzy już od nas kupowali.
Warto tutaj przypomnieć, jak ważne jest spójne budowanie własnej marki w oparciu o dobrze przygotowane logo i identyfikację wizualną. To otwiera możliwości działania na zupełnie nowym poziomie marketingu.
Gdzie naklejać logo, aby skutecznie zwiększać sprzedaż?
Z doświadczeń naszych klientów wynika, ze znakowanie produktów sprawdza się znakomicie w branżach: meblarskiej, stolarki okiennej i drzwiowej, chłodnictwa i klimatyzacji, motoryzacyjnej i wielu innych. Dostarczamy oznakowania na obudowy wielu urządzeń elektronicznych, maszyny, urządzenia przemysłowe, bramy, rolety, okna i drzwi. Ilości możliwych zastosowań nie sposób wymienić.
Branża meblarska chętnie stosuje oznakowania chromowane.
Budowanie własnej marki w oparciu o znakowanie produktów jest szczególnie cenione w branży meblarskiej. Tutaj kluczowym elementem konkurowania jest wzornictwo produktów. Stylowe oznakowania wysokiej jakości dobrze wpisują się w ten trend, w którym design liczy się najbardziej.

METALIC Classic – Naklejki metalowe stosowane przez KENO MEBLE (źródło: facebook.com/KenoMeble)
Dobrym przykładem jest stosowanie emblematów chromowanych METALIC Classic przez producenta mebli – firmę KENO MEBLE. Ta znakomita firma meblarska z Bydgoszczy wdrożyła nasz system znakowania samoprzylepnymi emblematami.
W przypadku mebli bardzo ważne jest miejsce, gdzie umieścimy wizerunek naszej marki. To nie może być miejsce bardzo widoczne, gdyż nie ma wpływać na ogólny obraz produktu w oczach klienta. Ale dyskretne zakomunikowanie marki z pewnością nie będzie klientom przeszkadzać, a będzie doskonałym dopełnieniem produktu.
Dobre miejsca w branży meblarskiej do zastosowania emblematów logo to:
- boczne obszary blatów kuchennych i stołowych
- stalowe lub aluminiowe profile (np. nogi stołów i krzeseł)
- boczne zewnętrzne wnęki wysuwanych szuflad
- wnęki szafek
- boczne krawędzie drzwi
Emblematy chromowane mogą być bardzo małe i zmieszczą się na wielu produktach, które mają sztywne i płaskie podłoże. Silna błona klejowa 3M zapewnia im bardzo dużą przyczepność. Jednym ruchem można przeobrazić zupełnie anonimowy produkt, w kompletny produkt, który wygląda jak stworzony przez bardzo dużą, znaną markę.
Zobacz szczegóły oferty emblematów chromowanych logo: http://www.polinal.pl/metalic/
Co ważne, nie trzeba być producentem wielotysięcznych nakładów, aby wdrożyć w firmie ten system uszlachetniania produktów. Możemy dostarczyć oznakowania chromowane METALIC już od 100 – 200 sztuk.
Jak się nakleja emblematy chromowane?
Samo naklejanie jest bardzo łatwe i szybkie. Etykiety chromowe dostarczamy zaopatrzone w folię transportową, która od góry pokrywa cały emblemat. Folia transportowa sprawia, że przeniesienie całego oznakowania w dowolne miejsce (płaskie i sztywne) nie sprawia problemu, pomimo, że bardzo często każda litera jest osobnym elementem. Dzięki temu można w tej technologii znakować również produkty realizowane w dużych seriach.

METALIC Plate – podkład czarny matowy – logo srebrne błyszczące
Jakiej wartości produkty warto oznakować?
Proporcja wartości produktu do kosztu oznakowania to bardzo ważny czynnik, który decyduje, czy warto zastosować oznakowania. Zdajemy sobie sprawę, że ta proporcja musi być odpowiednia. Oznakowania chromowane można wdrożyć już od kilku złotych za jedną sztukę przy nakładach minimalnych (100 – 200 szt). Warto pamiętać, że koszty produkcji rozkładają się zawsze na nakład i cena za sztukę będzie mocno spadała wraz ze wzrostem nakładu zamówienia jednorazowego lub ramowego (okresowego).
Realnie oceniając warto emblematami chromowanymi znakować produkty, które kosztują co najmniej kilkadziesiąt złotych. Trzeba też pamiętać, że oznakowanie może być też sposobem na kształtowanie wyższej ceny za produkt. Oznakowanie produktu – czyli nadanie mu marki – może się też przełożyć na wzrost postrzeganej wartości produktu. Wdrożenie łatwego znakowania produktów chromem to dobry sposób na zwiększanie marży i sprzedaży.
Zobacz emblematy chromowane logo: http://www.polinal.pl/metalic/
Zadaj pytanie dotyczące tego produktu