Etykietowanie produktów z użyciem naklejek.
Poznaj sposoby oznakowania produktów z użyciem etykiet.

TECHNOLOGIA NADRUKU: druk cyfrowy
ROZMIARY: od 3 mm do 1000 mm
KSZTAŁT: dowolny
MOCOWANIE: klej permanentny
FORMA DOSTAWY: w arkuszach lub cięte na sztuki
USZLACHETNIANIE POWIERZCHNI: możliwe laminowanie
Aby zapewnić produktom właściwe oznakowanie polecamy rozważyć ich etykietowanie z użyciem naklejek z folii samoprzylepnej. Takie etykiety mogą spełniać bardzo wiele funkcji i są do tego zwykle wystarczająco trwałe.
Użycie folii samoprzylepnej jako podłoża, w odróżnieniu od papieru samoprzylepnego zapewnia dużo wyższą odporność na ścieranie i zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi. Sprawia, że etykietowanie produktów w taki sposób ma sens również w przypadku produktu, którego trwałość jest kilkuletnia.

MATERIAŁ: folia samoprzylepna biała
TECHNOLOGIA NADRUKU: druk cyfrowy pełnokolorowy
ROZMIARY: od 3 mm do 1000 mm
KSZTAŁT: dowolny
MOCOWANIE: klej permanentny
FORMA DOSTAWY: w arkuszach
USZLACHETNIANIE POWIERZCHNI: możliwe laminowanie
Tego typu etykiety dostarczamy w sposób arkuszowy, do samodzielnego etykietowania. Arkuszy nie można wykorzystać do współpracy z etykieciarkami, ale tego typu rozwiązania stosuje się głównie dla nisko i średnio nakładowego znakowania. Jest to wtedy optymalne pod względem kosztów, a technologicznie proces naklejania też nie jest trudny.
Etykietowanie produktów służy przede wszystkim ich właściwemu oznakowaniu. To oznakowanie stosuje się zwłaszcza dla informowania i ostrzegania użytkowników produktu.
Takie naklejki ostrzegawcze w postaci kolorowych etykiet to przede wszystkim bezpieczeństwo klientów w trakcie użytkowania produktu. To kluczowa sprawa dla użytkowników jak i samych producentów.
Bardzo często etykiety stosowane są dla prawidłowego poinformowania o funkcjach produktu, o specyficznych sposobach użytkowania.
Prawidłowe etykietowanie produktów pomaga w ich późniejszej eksploatacji.
Taka komunikacja z klientami jest bardzo ważna z punktu widzenia użytkownika. Ceni on produkty wyżej, gdy są czytelnie i prawidłowo opisane zgodnie z zasadami użyteczności.
To buduje też dodatkową postrzeganą wartość produktu, która przekłada się na zyski firmy.
Zadaj pytanie dotyczące tego produktu